T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
KÜTAHYA / HİSARCIK - 15 Temmuz Şehitleri Anadolu Lisesi

PEKİ SEN NASIL BİRİSİN? PANOSU OLUŞTURULDU

Kütüphanecilik Kulübü Danışman Öğretmenlerimiz Kübra SANCI, Raziye KOCALAR ve Öğrencileri ile ''PEKİ SEN NASIL BİRİSİN?'' isimli Pano oluşturuldu.

     Bu çalışma sayesinde öğrenciler, hangi kitabı okusam diye düşünmeyecekler. Panodan kendileri için çıkan kitabı okuyacaklar. O kitap o öğrenciler için daha anlamlı olacaktır.  Çünkü onların nasibine o kitap çıkmıştır. Bu düşünce; kitap okumayı sevdirmenin yanında, anlayarak okuma alışkanlığı da kazandıracaktır. 

  

Okumak bilgidir. Bucon'un dediği gibi "Bilgi güçtür.". Kendini tanımak ve ifade etmek ise insanın sahip olduğu en büyük güçtür. Okuduğumuz kitaplar konu ve tür yönünden ele alındığında insanın kendisine tanımasına yardımcı olur. Edindiğimiz bilgi ve kelime hazinesi; insanın kendisini doğru ifade etmesine ve diğer insanlarla iletişimini güçlendirmesine yardımcı olur. Kişiye daha sosyal bir karakter olma yolunu açar. Peki, siz neden kendinizi tanımayı hala erteliyorsunuz?

           

             Kütüphanecilik Kulübü olarak okul kütüphanemizde bulunan birçok kitaptan sadece küçük bir kısmının isimlerine yer verebildiğimiz ve kendinizi tanımanıza yardımcı olacak kitap önerileri "SEN NASIL BİRİSİN?" adlı köşemizde ziyaretinizi bekliyor. Hem hazırladığımız köşemize hem de okul kütüphanemize ziyaretinizi bekliyoruz. Okul kütüphanemizi ziyaret sırasında kendinizi tanımaya başlamak için lütfen kitap almayı unutmayın. J

 

            Ayrıca köşemizi hazırlamada emeği geçen öğrencilerimize (Kübra Nur AKPINAR, Aliye ÇAKIR, Mehmet Recep PARLAK, İbrahim KATIRAN, Elif BALCI, Sultan BALCI, Beyza ALTIN, Nazmiye AYDOĞAN, Medine DEMİRBAŞ ve Elif Ece BARAN) ve Kütüphanecilik Kulübü Danışman öğretmenlerimize (Kübra SANCI ve Raziye KOCALAR) teşekkür ediyoruz.02-12-202202-12-202202-12-2022

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 02.12.2022 - Güncelleme: 02.12.2022 14:47 - Görüntülenme: 442
  Beğen | 6  kişi beğendi